Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van Posterton. Vul a.j.b. het formulier onderaan deze pagina in, of neem direct contact met ons op via ons mailadres: info@posterton.nl, en dan helpen we je zo snel mogelijk. We doen altijd ons best om binnen 24 uur te antwoorden.

FAQ / Veelgestelde vragen

 

Levering

Hoelang is de levertijd?

Onze levertijd is normaal 1-3 werkdagen. Ons doel is om je producten op zijn laatst de dag na het plaatsen van je bestelling te versturen. Tijdens extra drukke periodes bij ons of het transportbedrijf kan de levering een vertraging van 1-2 dagen oplopen.

 

Waar is mijn pakket?

Als je pakket is verstuurd, krijg je van ons een e-mail met daarin een trackinglink, zodat je de status van je levering kunt bekijken. Als je geen trackinglink ziet of deze mail niet hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via e-mailadres: info@posterton.nl. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Je hebt gratis verzending als je meer koopt dan 49€ anders zijn de verzendkosten 6,90€. 

 

 

Bestelling

Ik wil mijn bestelling annuleren.

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice als je een bestelling wilt annuleren voordat deze ons magazijn heeft verlaten. We streven ernaar onze producten zo snel mogelijk te versturen, en soms is het pakket al verzonden, maar je mag altijd contact opnemen met onze klantenservice via e-mailadres: info@posterton.nl en dan helpen we je zo snel mogelijk.

 

Ik heb verkeerde gegevens ingevuld.

Neem contact op met onze klantenservice via e-mailadres: info@posterton.nl en dan helpen we je zo snel mogelijk. 

 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.

Als je geen bestelbevestiging hebt ontvangen, kun je bij je spammail kijken. Als je de bevestiging daar niet kunt vinden, kun je een e-mail sturen naar info@posterton.nl en dan helpen we je zo snel mogelijk.

 

 

Betaling

Welke betaalmethoden bieden jullie aan? 

Bij de kassa zijn alle betaalmethoden zichtbaar. Je kunt altijd met de gebruikelijke creditcards betalen (Visa en MasterCard).

 

 

Retour/Klacht

Hoe kan ik een product retourneren?
Je kunt producten die in oorspronkelijke staat zijn retourneren. Bij een retour moeten de producten in goede en onbeschadigde conditie zijn om te worden goedgekeurd. De lijsten moeten ongeopend zijn en de beschermfolie moet er nog opzitten. Neem contact met ons op via e-mailadres: info@posterton.nl en laat ons weten dat je een product wilt retourneren en dan helpen wij je met retourinstructies en een retourlabel. Vermeld graag je bestelnummer, naam en welk product/welke producten je wilt retourneren. De verzendkosten van een retour bedragen 19 €.

 

Hoe dien ik een klacht in?

Als je product stuk is, neem je contact op met onze klantenservice via info@posterton.nl en dan helpen we je zo snel mogelijk. 

Posterton AB | Org nr 559270-9553

Östermalmsgatan 87

114 59 Stockholm | Sweden

Email: info@posterton.se